2010. május 9., vasárnap

völgyben-gödörben


/folkestra:portugál/

A szív az nem szabad, de a szabadság a szív,
Azt mondod hívjatok, de a franc se hív,
Egy jó hely lenne jó, ahol a szó nekem való,
Ahol valami vár, na mutasd már…




Rájövök.Döbbenek.
most hiányzik a múlt... bennem ez a szám is a múlt...
Lajtorjás Múlt...
a régi emberek...
előadások...
minden más volt.
én is.
most romlott vagyok.
nem akarok lezülleni.
saját magam még meg tudom menteni ettől...
de másokat miért nem?!
miért nem hallgatnak rám...?!
és én miért vagyok csábítható OLYAN rossz bűnös dolgokra...???
nem is legális hát miért csináljuk akkor?
mert jó? mert pillanatnyi örömöt okoz?
annyiszor megfogadtam már magamnak és másoknak is hogy én többet nem...
és mégis...
de miért?
nincs hozzá akaratom?! de van hát a cigihez is volt,van + lesz is...
hát akkor?
nem akarok kilógni a sorból?
csak a társaság miatt képes lennék balhékba keveredni és rosszul lenni???!!!
hogy aztán én legyek a nevetés tárgya...
ezek mind mind lehúzó erők...
ezek így nem barátságok...
ivócimborák?
nekem nem kell olyan...
fúj hányingerem van már ettől az egésztől.
annyira kiábrándító.
és ez a veszekedés se változtatott semmit...
ez már nem igaz barátság eltorzult valami mássá...
a nevetések se őszinték...
ez már eltört...
vissza hozni + nem egy ilyen tegnap estével lehet...
rám ne erőltesse senki az akaratát.
szabadgépvagyok. (inkább...)

Nem megyek ma vissza.
Miért?
Mert nem akarok.
Ráérek nem?deDEDEde...
holnap reggel megyek inkább...
nekem még szükségem van egy családi estére...
mert a tegnapit elpazaroltam...
de ma reggel lelkiismeretesen kitakarítottam,kimostam,teregettem,elpakoltam mindent.
hogy könnyítsek a felismerések súlyán.



Jó kis szomorúság, egyszer odamegyek,
Hogy mondjam el, ez egy Portugál dolog,
A napot nézik és fáj a szívük,
Egyszer elmegyek, majd ott rád gondolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése