2010. május 31., hétfő

ViszontlátásraTavasz

Valami megfoghatatlant érzek... jó az érzések alapból nem kézzel foghatók de ez még annyira sem az mint például a SZERELEM... ezt nem lehet szavakba önteni...
ez negatív ez üres ez nem jó ez hiányféle de mégse az...
csak uralkodik a boldog érzés mellett... és még a cigi sem képes el nyomni.
semmi...
egyenlőre...

nyár? félek. de ez már közhely... ezért én bátor vagyok és vakmerő és bombaaJóóó nyaram lesz.
igen.
kalandok.
alföld.
vízpart.
barátok.
fesztivál.

(és a munka... : ) mert nekem idén még az is lesz =P ha minden jól megy...)


Ma van a tavasz utolsó napja... holnap már nyár... noha ha kinézek az ablakon és megpillantom a táncoló fákat tök azt hiszem hogy még csak most jön az ősz...
de szerencsére vagy sajnos NEM.
megint ez a nem... sok van már belőle. =) neM? nem? nem. nem!!!


A reggel szuper volt...( csak a reggeli tojásporos rántottát, hajszálas kenyérrel...) inkább nem is akarom részletezni... az egész napom elbaszta az a reggeli kis affér... most megragadhatnám az alkalmat hogy bocsánatot kérjek de én nem hibáztam... én ilyen indulatos hirtelen haragú vagyok... (mostanában IGEN... szokd meg vagy szökj el...)


Hiányzik... Zsu , Nórik, Vivi, (otthon anya,apa,imi,évi.... jahj. =S )
tudom már nincs sok hátra...


Tegnap fél 10 után estem be a koliba csurom vízesen...
Ma lementem az orvosiba (suli) aztán kiderült nem is a szívem szúr hanem a mellkas izmom begyulladt mert megfázott szegényke ( a sok eső ez esetben tényleg nem tett jót... szüneteltetni kell az ázást is... )

péntek... (: jaj de várom már... nagyon jó lesz. :) + az egész hétvége.


És tomi?és tomi? és tomI?
csak egy név a sok közül ha úgy tetszik csak nevezni kell ha úgy tetszik... :$
vagy Nixon?
vagy elvont I és elvont II szerelembe akar esni...?!




... a válasz Odaát van XD

( tanulni kell... drámatöri,fizika,német...)

Szia tavasz legszebb fiúja lánya babája!


jöhet az én édes nyaram... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése