2010. május 25., kedd

metadolce

Ismertető :

"Ha elhagy a józan ész és nem bírod kivárni míg - ha nem is az igazi, de legalább egy elfogadható, kedves, jó humorú, megértő és szeretni képes férfi megérkezik, akkor kapkodsz fűhöz-fához. Bulizol minden este a barátaiddal, végigjárod az összes éjszakai szórakozóhelyet, leiszod magad, elszívsz egy doboz cigarettát - és mi az értelme? Másnap szédelegve és bűntudattal ébredsz. Ha ez sem elég, elkezded böngészni az újságok társkereső rovatát, hallgatod a rádiók szerelmi vonalát, esetleg bejelentkezel egy társközvetítő irodába... elfutsz, folytatod úgy, ahogy eddig. Erről, a párkeresés gyötrelméről szól a darab. Hős és Hősnő hősiesen végigvárják a randevúk hosszú sorát, minden új találkozó új reménnyel tölti el őket. Megéri? Miért ne érné meg?"

V.M.G-s előadás. (:
nekem azért bejött... én ettem mert ehető volt és ismertem a benne elhangzó mondatokat... életszerű félig megélt történeteket láttam...
tetszett...
és: " én félek a viharban egyedül"...
( hát tudod én tényleg félek... tegnap este... nagyon nem találtam a helyem (a villámok... ) és hát FÉLTEM... de nem volt kihez odabújni... nem volt kihez átmenni... rossz volt... maradt az este bolyongó karikás szemű alva járás.
)




Ma sokat beszélgettem Lacival és kiderült ő nem is olyan mint amilyenek én hittem. (:
és ez jó.
előkerültek az ovis dolgok... meg úgy minden. (:
egész jó kis beszélgetés volt kedves László. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése