2009. augusztus 5., szerda

; D


(baszuss az előbb írtam egy csomó mindent és most bumm kitöröltem mindent véletlen.. baszus én vagyok csak ilyen flugos. xD.. jó akkor újra leírok mindent ; D )


Nekem tetszik az a kép és illik is. :) Fincsik az olyan cukrok.. meg tudod van olyan nyalóka is.. ! Kiskoromba mindig olyat kértem. És olyan jó volt szétrágcsálni mégha bele is mentek a darabok a fogadba. : D Sütis az a kép nagyon. ;)

És ne félj visza rántom a karod... :) ha kell a lábadnál fogva húzlak vissza. szeretlek.

És tökjóóó anyuci megengedte... ; D ott aludhatok kettőt. Wíííí már nagyon várom.. tök jó lesz... hogy miket fogunk mi művelni *.* óóóhh :D.


És egyébként remek minden! : ) Tök bOldOg vagyok.

Apuciii már nagyon hiányzik... de ma jön haza annyira jóóó : )

Ráadásul már az a dög meleg sincs.. jó volt tegnap este az a kis eső meg lehűlés ;)

Szemem fáj egy kicsit... de majd a szemüveg segít... : S ;).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése