2009. augusztus 3., hétfő

változások szele...


Olyan rossz... ! Fel kéne már végre végleg ébredni az álmokból mert a valóság kegyetlen és más. Pedig ma olyan szépet álmodtam vele. De mit tehetek ha ő... hm képtelenség. Egyszerűen elönt a féltékenység és belül mardos... " (L) Manóóóó-m (K) "...

Pedig azt hittem ez egészen más... hogy nem lesz már múltbéli élmény.. naiv hitegetés...

Azt hittem azt akarja hogy megkedveljem.. úgy tűnt.. hogy ő is kedvel.. én meg kedveltem hozzá szoktam egy gondolathoz egy eszméhez egy érzéshez és görcsösen ragaszkodni akarok hozzá?! Vagy csak a beteljesülés örömét akarom elérni?!


"Mindíg megtörténik, amiben hiszel;
s a hited teszi azt megtörténté."
Frank Lloyd Wright



"Ha nincs önbizalmad, duplán veszítesz az élet nagy versenyében. Önbizalommal már akkor is nyersz, amikor még el sem indultál!"
Marcus Garvey


Emmi ezért veszt mindig???. Hát tudjátok mit... akkor nekem is kurva nagy önbizalmam lesz én önfeledten fogok viselkedni önmagamként. Németh Emília(ként)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése