2009. augusztus 4., kedd

miatta.. : )

... Tudod. És tudom. És lehet úgyanzok a bocsánatkérő sajnálkozó ígérkező szavak hagyják majd el a szám mint akkor. Lehet de akkor a fő az volt hogy elnyerjem a bocsánatot és bele se gondoltam mit ígértem meg fel se fogtam. És gondoltam én nem vagyok olyan hogy ilyet csináljak máskor... én nem is de a társaság azok az emberek. és az a tudat lebeg a fejed felett hogy ha mindenki akkor már te is.
Meg ígérhetem hogy többé nem teszem.. de nem hinnél nekem meg is értem hogy a bízalmam megszünt létezni számodra.. igen el kell nyernem ismét és bizonyítanom kell. Bízonyítani fogok! Nem teszek többé olyat ami nem való hozzám... amit rám erőszakolnak.
És tudod nagyon jó a tudat hogy van egy ember aki félt aki szeret aki sír miattam aki nevet velem ha jó.. ! Tudod én is nagyon szeretlek és nekem is szükségem van rád. És változni fogok... mert én döntöm el milyen ember akarok lenni és milyen emberekkel akarom körül venni magam. És látni fogod azt az embert akit ismersz és aki szeret és akit szeretni lehet. ; )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése