2009. augusztus 25., kedd

lelkizős...?!

...?! húú....
basszus ez sem sEmmi... : s
Tegnap este elmegyek Nóval sétálni! (apa elenged)... 9 helyett fél 10-re kelett haza érnem (ez a szerencsés időpontok közé tartozik nála. x D)
És így haza jövök.. időbe meg minden h ne legyen balhé belőle.. 5 percel fél előtt már otthon ágyaztam magamnak az ágyam.. amikor este még bekapcsolom a gépet h írjam Rókának. ( XD) hogy jóéjt meg ilyenek.. :$... meg Klauval beszélek egy szöszenetet.. ki is kapcsizom időben h nehogy azért pattogjon... oda jön.. megkérdezi: " Ittál alkoholt?" én: apa nem ittam... látod milyen vagy hogy ilyeneket gondolsz rólam.. nem szoktam inni.. ( tényleg nem ittam akkor pedig meg akartak hívni aznap este sörre... mind1.) " akkor cigiztél? " én: jó... cigiztem.. de csak egy szálat szívtam el... (itt kitört a balhé... hegyibeszéd lelkiförccs ilyenek.. és akkor még hazudtam is mert nem csak egy szálat szívtam olyan bűntudattal feküdtem le este aludni.. és akkor sírtam is.. meg folyton wc-re járkáltam.. apa meg kijött és mondta hogy gondolkozak el... hogy mit akarok az élettől mert az alkohol öl... butít és nyomorba dönt.. a cigi meg a drog is...!
" aki cigizik az az én szememben nem ember.. és tudtam hogy cigizel a koliban meg a suliban ne tagadd le nekem nem tudsz hazudni.." (gondolkozzak el.. hát annyira jól elgondolkoztam mindenen többek között ezen.. hogy semmit nem aludtam.. ) így kábán kómásan fél 5 kor a hülye szomszéd kakast halgatom.. mondom.."bazdmeg ez hülye hogy hajnalban kukorékol.. nem reggel kéne neki bazdmeg?!XD" aztán nem értettem azt se hogy hajnali négykor miért harangoznak a katolikus templomban.. : S : D vicces volt.. akárhányszor PONT elaludtam volna mindig valami fel keltett aztán rájöttem nem vagyok álmos :D (hol a buzi kakasok.. xD hol a harang hol valami horkolás hol a dilis benyó szomszéd hogy hajnalba kapcsolgatja a kinti lámpáját.. xDDDDDD meg ilyenek.. tehát jól aludtam ma is :) )Tehát sikerült elgondolkozni apám szavain.. több mint 5 órát.. *.- jézusom. xD durván hangzik.. vagy kezdek megkattani vagy csak kezdek felnőni...!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése