2009. augusztus 7., péntek

fontos...:)

Megtaláltam a "mindenes... idézetes ikhletes verses " füzetem. :)

W. S. : "Alattad a föld feletted az ég benned a létra" /Lajtorja mottó.. ami örök.. ;) /

a 8.-os önéletrajzom végére az irodalom, dráma tanárom Dafti bácsi (akit én nagyon szeretek..) ezt írta.
: "Emi! Te egy nagyon szeretetre méltó lány vagy , őrizni foglak emlékeimben."
: )...

" a színházban nem játszani létezni élni kell. "
"zajlik a nagy színjáték s te is hozzá írhatsz néhány sort. "

"Igyekszem nem önmagam szobrává válni. " /Tolnay Klári

"Soha nem akartam színésznősen járni . " " Nem játszani élni kell a szerepeim" " én este hétkor szeretek feltűnni " / Kubik Anna /

"Soha nem voltam divatban." /Kézdy György /

"Vagy jó színész valaki vagy nem az." /Faragó Vera /

"Csak a színpadon vagyok színész. " /Szabó Éva /

"Megtanultam önmagamat vállalni" /Csákányi Eszter /

"Nem vagyok roszban magamal " /Pregitzer Fruzsina /

" A szenvedés a színésznek nem csak sorscsapás iskola is. "
" A szerelem a színésznek felszabaditó élmény, szárnyakat ad , lehetővé teszi hogy repüljön a színpadon. " / Máthé Erzsi /

"A színész folyton játszik tehát örök gyerek marad. "


Azt hiszem ezek nekem valamiért fontos mondatok és örzöm őket... egy kis füzetben.. de lehet nem csak ott.. ! Egy könyvből vannak.. "színésznek született ". ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése