2009. augusztus 8., szombat

nyomtalanul. : )

Rájöttem már miért csinálod ; ). Át látok a hülyeségeden. x D

Ma kocsit mostam nővéremmel meg hugival. : D Olyan igazán szexi pamelásan. x DD. egyébként nem... mert nem volt elég hab. : D ráadásul nem akartam a kis köz. x D jah mert én nem utcában nem úton lakok hanem közben ; ) Drága kis Kinizsi Köz. :D
Nah szóval nem akartam a köz közepén szexizni a szomszédoknak. x DD
Pláne h akinek a háza előtt mostuk a kocsit. ( aki szembe lakik velünk ) Sajnos.. egy szőrös orrú pedofil... -.- és most nem vicceltem. x D
Komolyan az.. ült is már érte... pfúújjj hányingerem van attól a hapsitól!
Tehát csak ilyen slagos egymást mostuk mulatság volt. x D
Ma olyan fincsi volt az ebéd meg a vacsi... x DD ( szeretek lényeges dolgokat leírni.. :) )
Aztán tökjóó volt ma a tőzinn... : D azthiszem barnultam és a fejem is x D.

Basszus mindenki elhagyott.... (msn) " elárul és elhagy." Baszátokmármegakovászosuborkátamiszemetekelőtthevervefonnyadozik.! xD nahjóezmivolt?: D
hát én nem tudddddooommm.. : D .

Holnap meg DuncsíííVarsíÍíííí. : D (Dunavarsánycity) Elmegyek pár napcsira.. ; D
Wíhíhí. dejólesz...
Mama.. : D + versek,beszélgetés, elmélkedünk . : D <3>
Jah és a Tóóóóóó : D óóóó Mindig szexi fiúkák szoktak lent lenni a parton. x D brühíhí. Nah a kördeszkások a téren? ; ) Jövök!!!: D XDD.
Csak Gáborral ne fussak össze.. x D a végén még megint... :D
Varsány Megyek!!! : D

Jah és sikerült... a zene.. :D a vidi.. habár elég nyomtalanul!. (nyomtalanul el akarok tűnni.. x D )

Hűűű még nem pakoltam be.. megint vinem kell egy vagon ruhát,bugyit,zoknit meg ilyenket..!
:) nem fogok én mosni. ; D (jó ha a nagy szükség rá visz...)
Jaj csak a fogkefém ne hagyjam itthon. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése