2009. augusztus 14., péntek

mindenféle.. :)

HalIhó. : D
Mostanában a naplómba írok... a legfontosabbakat, a jelentételenebbeket... ; D
esténként.. : )
Jó gondolkozni este a dolgokon.. persze olykor beindul az agyam és nem tudok elaludni. Mert csak gondolkozok hogy mi lesz ha... meg ha... meg ha... : D és gyártom a jobbnál jobb ötleteim,elképzeléseim.
jó vagyok mi? : )
Tegnap meg elkísértem Margitot tornára. Jó volt.. Jól megizadtam. x D Ma meg olyan izom lázam van... hát ki jöttem a gyakorlatból.:P
Meg Tegnap a Tamás kitísztitotta a csakráimat. ;) XDDDD (nah nem kell semmi roszra gondolni... de vicces volt.. van ilyen kis réztál bigyója és egy kis fa cuccal az megüti (pl: ráteszi a szívemre és a szívcsakrán.. megüti meg ilyenek. x D ) jó dolog egyébként.! tökjól kong. mindjárt mondom neki h ma is csinálja már meg. : D most épp Évit kongatja. x D )
Nah De most megyek is.. mert nem soká megyünk ebédelni Margithoz.
Hú de jóó el fogunk ázni... : D (szakad az esőőő)
Imádom az én kis esőmet(L). ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése