2009. augusztus 28., péntek

fáj a szemem... a lelkem nem?!


fáj... tényleg... keresni kéne szemcseppet.. de a torkom is fáj... (accc.) a szuper..(Y)


elfelejtik is...?! mit tehetek?! felfújom csak...?! nem tehetem!? akkor mi van??!! Mindenkinek van egy napja... ami csak az övé amikor megszületik... és utána minden évbe azt ünnepli hogy hú annak idején én is világra jöttem.... már 16 éve... durva?! fel se lehet fogni... mikor kicsi voltam csodálva néztem a NAGYokat hogy milyen jó nekik... nagy akartam lenni.. 16-17 éves.. elterveztem mindent... akkor lesz barátom és nőies leszek.! aha...?! de nem akarok még felnőni... mi a jó abban ha felnőtként viselkedem korlátozom a mozgásom a gondolataim...?! SOHA!! játszok ha akarok... amit ahol.. és amit akarok...! szabad embernek érzem magam mégis megvan kötve a lábam.! mit elmélkedjek itt arról hogy hhhűűű bazdmeg 16 éves leszek...! az átlag 16 éves lányt nem érdekli az ilyen csak hogy hány csávó lohol utána mennyire jó a popsija milyen új felsőt lehet kapni a new y... (?!) komolyan ekkora szar a mai társadalom?! MIÉRT ilyen buták az emberek??!! lehet én is butának látszom a 16 éves fejemel és a gondolkodásomal... lehet annak látsz... de belűl lehet értelmes vagyok értelmesebb mint a szőke cicababák akik csak tengnek lengnek a világban.! ÉN MÁR NEM AKAROK TENGNI LENGNI A VILÁGBAN!!! Élni.. Élni.. alkotni... szendvedni... kapni adni akarok. ŐSZINTÉN !!! tiszta szívvel...

ha nem lehet érteni a zavaros életszemléleteim.. sajnálom!!! (de nem elég mindig a felszínt nézni a víz hullámait.. néha le kell bukni a víz alá és mélyen magunkban keresni az igazságot.)



és szeretem azt a bolondot... mégha butaság is... tudom az de a szívemnek nem tudok parancsolni és az agyamnak se... mert az meg mondja és mondja...! és engedem hogy kiadja magából amit ki kell nem nyelem le amit le kell!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése