2009. augusztus 16., vasárnap

"most múlik pontosan.."

Fura érzések tömkelege szeretne kiszabadulni belőlem. Nem tudok aludni...nem vagyok álmos... már napok óta... ha lefekszem az ágyba akkor csak forgolodom és járnak a fogaskerekeim. Aztán valahogy mégis elalszom... de arra sose emlékszem hogy hogy. És álmodok valami furát... vagy valami szépet és jót... vagy retentő kegyetlent.
Mostmegnemtudomhogyalszokel... Imi sincs itt.. kivel beszélgetek én így lefekvés előtt?!

:) de nem baj... csak átvészelem valahogy : D az egyedülérzéslétem. :) AZTÁN HOLNAP SÜTÍíííííííííííííííííí jjjjjúpíiJí.
: D ÉS HOLNAp után is.. meg azután is. ;) szeretem.. és jaj olyan izgatott vagyok úgy várom.. :)

Lassan holnap van.. :) aludni kéne..:) mert az éjfél előtti alvás a legpihentetőbb! Tehát Emberek tessék korán elaludni!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése