2009. augusztus 21., péntek

nyomorult egy érzés..

Hihetetlen... fel se fogom...
mi ez az egész? egyik nap még remek minden.. aztán szépen lasan adig jutok el hogy én is csak egy nyomorult vagyok..( nem nem A nyomorultak könyv miatt írom (amit olvasok)..)
húú... nem hittem hogy egy ember ilyen könnyen egy lelki roncsá válhat?! hát így sikerült ismét szét zúznotok...! kik? a társadalom.. a csapások.. ! és ami ma történt.. meg tegnap este.. elzárom majd mélyen magamban.. és sötét folt ként fog a szívemen feküdni. Nem írom le.. mert akkor sírok.. és senkire sem tartozik!!!! és mégis...! igen ez mai nap tuti ott lesz a negatív emlékek közt.. de ami negatív miért emlék?? és a mi pozitív az miért csak muló élmény?!
Olyan helyen jártam... ahova legnagyobb félelmeim varázsolnak csak el. mégis.. ! (nem akarom hogy bárki megkérdezze.. vagy akarom..?!) (felejteni nah azt akarok.. )

És mikor azt hiszem a mai nap nehezén tul estem.. jön egy érzés egy lendület és leírom egy szép álmom egy embernek... és mi történik kiderül az emberől hogy ő sem az akit én kerestem.. keresek.. baszátokmegjó!? hát persze.. nekem mást mutatott mint aki.. úristen.. ennyire sem csaptak még be.. mint embert..!

Tehát megint a gödör legalján ülök.. Hello ott integetek felétek..! ( "most ez az írás kihozta a sírást" (ez a ma hajnali agy és szív hányás versemnek sora.. )

elnyomva.. megalázva.. szét zilálva.. nyomorultan érzem magam! (ilyen érzést még sose éreztem mint ami most él bennem.. te ne érezz soha soha ilyet!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése